Tak ogólnie to siema ;DD
Jesteśmy pojebane i stwierdziłyśmy, że poprowadzimy bloga o naszym zajebistym życiu ;) Bloga prowadzić będą 2 ogarnięte laski : Marta i Gabie :D
Nie potrafimy się opisywać więc z czasem nas bliżej poznacie xD
To do usłyszenia ;*
A teraz coś śmiechowego ! xP
- Jak się czujesz.?
- Hahahahahahahahahahahahaha :D
- Ok rozumiem. ja się czuje tak Buuuuu
- aaaaaaa boje się.
- Fajnie
G- Cześć jestem dziewczyną Pawła do tej chwili JEB ( chlapak na jego twarzy )
P- Za co ??!
G- Frajerze pytasz się za co ?! Jesteś ze mną a obściskujesz się z tą zdzirą !
P- Bo Ty nie lepsza jesteś ! Jeździsz do Kłodzka i Wrocka. I chuj wie co tam robisz .
M- Sugerujesz, że się puszczamy ?? (Chlapak od G)
P- Przestań Bo Ci wyjebie..
G- To dawaj frajerze jebany i tak się nie boję..
M- A tylko ją dotkniesz! (za fraki go) . -marta kryminalistka ;D
P- I co kurwa uderzysz mnie teraz ?
M- Nie mam takiego zamiaru.
P- Nie szarp mną.
M- Grozisz mi ? Bo jakoś się Ciebie specjalnie nie boję . :)
P- Nie ja tylko położę Cię na chodniku.
(A My popma :D )
Narrator : Na zakończenie Paweł dostał pocisk (Ty ruchańcu jebany) a dziewczyny zadowolone odeszły zostawiając frajera z tą obskurwiałą zdzirą ze szklankami w oczach. A na koniec okrzyk radości i KOCHAM TEN STAN . ; DD
Było meeeeega . ! Czzaaaaaad ! ;*
Melanżowo xD
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz