piątek, 1 czerwca 2012
niedziela, 20 maja 2012
;/
Siemka.!
Taki zjebany humor no ale cóż takie życie :/
Tak więc to wszytko jest zbyt skomplikowane nie do ogarnięcia ; (
tak mi się wszystko zjebało że nawet nie chce myśleć co będzie dalej :(
No ale kurwa dam rade nie o taki melanż żeśmy walczyli xD
Taki zjebany humor no ale cóż takie życie :/
Tak więc to wszytko jest zbyt skomplikowane nie do ogarnięcia ; (
tak mi się wszystko zjebało że nawet nie chce myśleć co będzie dalej :(
No ale kurwa dam rade nie o taki melanż żeśmy walczyli xD
poniedziałek, 14 maja 2012
Dla Ciebie.!
Gabi bardzo dziękuje że jesteś!
Heh śpisz teraz a ja co miałam się uczyć heh ale wiesz ogarnełam te wzory strukturalne ;D (sama się naumiałam)
Tak więc dziękuje że jesteś, kurwa naprawę jesteś mi jak siostra i nie zawiodłam się na Tobie i mam nadzieje że nigdy się nie zawiodę nie chce Cię stracić bo jedynie Ty zostałaś z tych wszystkich psełdo koleżanek heh i za to wielki szacun ;D
Pamiętam jak przyjechałaś do placówki heh ja ze szczoteczką w zębach ;D
Byłaś taka spokojna a jak wzięłam Cię w swoje obroty to się rozkręciłaś i chuj fajnie było (niezapomniane)
Myślałam że jak wyjdziesz z placówki to kontakt się urwie i wgl ale surprise jesteś do dziś.
Zawsze będę za Tobą i zawsze Ci pomogę ; )
Teraz jak jestem u Ciebie to wiesz fajnie jest i te Twoje stojące drzewa są po prosu MAGA xD
Jutro jadę i kurwa płakać zaraz będę bo tyle czasu z Tobą a muszę jechać heh będę się edukowała Ty też musisz.!
Chce żeby Twoja mamuśka była z Ciebie dumna i chce żebyś osiągnęła to czego najbardziej pragniesz zależy mi na Twoim szczęściu.
Wiem zależy Ci na Pawle ale kurwa Gabi to nie ten bo jak dla mnie to on jest zbyt tępy dla Ciebie poza tym kurwa zawsze będzie kurwą on Ci tak odjebał Jebać Go. Nie chce żebyś cierpiała przez kretyna.
Pamiętasz jaka ja byłam zakochana w Damianie 2 lata na gnojka zmarnowałam byłam tak jego pewna a on co suną jakieś małolatki ;/ Zranił bardzo i nie chce żebyś też tak cierpiała
I pamiętaj ie zajeb szkoły bo w tym momencie powinnaś się na tym najbardziej skupić.
Wiem ja Ci to mówię mając 18 lat i będąc w 3 gimnazjum heh ale wiesz zmieniłam się i zmieniłam poglądy na świat chyba zauważyłaś że skupiam się na tym co powinno być dla mnie najważniejsze i poważniej myślę, teraz mogę powiedzieć bierz przykład ze mnie bo to co ja w ostatnich 3 miesiącach przeszłam to nie wiem czy kto kolwiek chciał by tak mieć nawet najgorszej kurwie tego nie życzę... ;(
Straciłam prawie wszystko ale też dużo zrozumiałam heh z tego się ciesze ;)
No wiec Pamiętaj szanuj mamuśke pomagaj jej i ucz się.!
Kocham Cię Gwiazdo.!
A tak ogólnie ładnie chrapiesz ;D xD
Ja też już się kładę :D
Autor Marta.! xD ta bardziej pojebutana.! :D xD
:D
Tak ogólnie to siema ;DD
Jesteśmy pojebane i stwierdziłyśmy, że poprowadzimy bloga o naszym zajebistym życiu ;) Bloga prowadzić będą 2 ogarnięte laski : Marta i Gabie :D
Nie potrafimy się opisywać więc z czasem nas bliżej poznacie xD
To do usłyszenia ;*
A teraz coś śmiechowego ! xP
- Jak się czujesz.?
- Hahahahahahahahahahahahaha :D
- Ok rozumiem. ja się czuje tak Buuuuu
- aaaaaaa boje się.
- Fajnie
G- Cześć jestem dziewczyną Pawła do tej chwili JEB ( chlapak na jego twarzy )
P- Za co ??!
G- Frajerze pytasz się za co ?! Jesteś ze mną a obściskujesz się z tą zdzirą !
P- Bo Ty nie lepsza jesteś ! Jeździsz do Kłodzka i Wrocka. I chuj wie co tam robisz .
M- Sugerujesz, że się puszczamy ?? (Chlapak od G)
P- Przestań Bo Ci wyjebie..
G- To dawaj frajerze jebany i tak się nie boję..
M- A tylko ją dotkniesz! (za fraki go) . -marta kryminalistka ;D
P- I co kurwa uderzysz mnie teraz ?
M- Nie mam takiego zamiaru.
P- Nie szarp mną.
M- Grozisz mi ? Bo jakoś się Ciebie specjalnie nie boję . :)
P- Nie ja tylko położę Cię na chodniku.
(A My popma :D )
Narrator : Na zakończenie Paweł dostał pocisk (Ty ruchańcu jebany) a dziewczyny zadowolone odeszły zostawiając frajera z tą obskurwiałą zdzirą ze szklankami w oczach. A na koniec okrzyk radości i KOCHAM TEN STAN . ; DD
Było meeeeega . ! Czzaaaaaad ! ;*
Melanżowo xD
Jesteśmy pojebane i stwierdziłyśmy, że poprowadzimy bloga o naszym zajebistym życiu ;) Bloga prowadzić będą 2 ogarnięte laski : Marta i Gabie :D
Nie potrafimy się opisywać więc z czasem nas bliżej poznacie xD
To do usłyszenia ;*
A teraz coś śmiechowego ! xP
- Jak się czujesz.?
- Hahahahahahahahahahahahaha :D
- Ok rozumiem. ja się czuje tak Buuuuu
- aaaaaaa boje się.
- Fajnie
G- Cześć jestem dziewczyną Pawła do tej chwili JEB ( chlapak na jego twarzy )
P- Za co ??!
G- Frajerze pytasz się za co ?! Jesteś ze mną a obściskujesz się z tą zdzirą !
P- Bo Ty nie lepsza jesteś ! Jeździsz do Kłodzka i Wrocka. I chuj wie co tam robisz .
M- Sugerujesz, że się puszczamy ?? (Chlapak od G)
P- Przestań Bo Ci wyjebie..
G- To dawaj frajerze jebany i tak się nie boję..
M- A tylko ją dotkniesz! (za fraki go) . -marta kryminalistka ;D
P- I co kurwa uderzysz mnie teraz ?
M- Nie mam takiego zamiaru.
P- Nie szarp mną.
M- Grozisz mi ? Bo jakoś się Ciebie specjalnie nie boję . :)
P- Nie ja tylko położę Cię na chodniku.
(A My popma :D )
Narrator : Na zakończenie Paweł dostał pocisk (Ty ruchańcu jebany) a dziewczyny zadowolone odeszły zostawiając frajera z tą obskurwiałą zdzirą ze szklankami w oczach. A na koniec okrzyk radości i KOCHAM TEN STAN . ; DD
Było meeeeega . ! Czzaaaaaad ! ;*
Melanżowo xD
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)
